الخميس، 28 فبراير 2013

سلام يا صاحبي

سلام  يا صاحبي..وبعد السلام لقاء
فرقتنا الدنيا و لعبتها  بذكاء
مين قالك اللي بيبعد يوم ..ينسي حياه فاتت .. دا يبقي يا صاحبي غباء

سلام يا صاحبي..و يبقي بينا لقاء
عيشنا سنين و احنا لبعض دواء
من غدر ايامنا و غدر حبة ناس
سرقوا فأحلامنا..دوقنا سوا من الكاس

سلام يا صاحبي.. و خليني ع البال
كنا سوا لما حال الدنيا مال
و ان نصفتنا الدنيا فيوم من الايام .. العهد ندوقها سوا " الحلوه و المره"

سلام يا صاحبي..

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق