سلام يا صاحبي..وبعد السلام لقاء
فرقتنا الدنيا و لعبتها بذكاء
مين قالك اللي بيبعد يوم ..ينسي حياه فاتت .. دا يبقي يا صاحبي غباء
سلام يا صاحبي..و يبقي بينا لقاء
عيشنا سنين و احنا لبعض دواء
من غدر ايامنا و غدر حبة ناس
سرقوا فأحلامنا..دوقنا سوا من الكاس
سلام يا صاحبي.. و خليني ع البال
كنا سوا لما حال الدنيا مال
و ان نصفتنا الدنيا فيوم من الايام .. العهد ندوقها سوا " الحلوه و المره"
سلام يا صاحبي..
فرقتنا الدنيا و لعبتها بذكاء
مين قالك اللي بيبعد يوم ..ينسي حياه فاتت .. دا يبقي يا صاحبي غباء
سلام يا صاحبي..و يبقي بينا لقاء
عيشنا سنين و احنا لبعض دواء
من غدر ايامنا و غدر حبة ناس
سرقوا فأحلامنا..دوقنا سوا من الكاس
سلام يا صاحبي.. و خليني ع البال
كنا سوا لما حال الدنيا مال
و ان نصفتنا الدنيا فيوم من الايام .. العهد ندوقها سوا " الحلوه و المره"
سلام يا صاحبي..
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق