الدنيا يا انسان مخلوقه مش ملكك...
يملكها رب الكون...ورب الحياة مالكك...
تنسي ظلمك يوم ... و الرب مش نسّاي ...
يمهل عبيده الوقت ... و لا يهمل فيوم انسان...
يملكها رب الكون...ورب الحياة مالكك...
تنسي ظلمك يوم ... و الرب مش نسّاي ...
يمهل عبيده الوقت ... و لا يهمل فيوم انسان...
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق