بنام كتير و بالايام..
و دايما بحلم فالمنام..
ان الحلم اصبح قريب..
و ان الامل مهوش بعيد..
واصحي الاقي الحلم راح..
و قلبي يشبع مالجراح..
و افرق زعلي عالبشر..
ضحك و كلام ف ليلة سهر..
و ابكي بس بدون دموع..
علي حلم ضاع مفيهوش رجوع..
و آجي اقول.. القي الكلام...
تاه و طعمه فحلقي دام..
وانام تاني و احلم اكتر..
فالحلم بلاقي نفسي بقدر..
اهزم زمان ملوش امان..
و الاقي نفسي فغير مكان...
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق