الأحد، 10 مارس 2013

احلم و انام

بنام كتير و بالايام..
و دايما بحلم فالمنام..
ان الحلم اصبح قريب..
و ان الامل مهوش بعيد..

واصحي الاقي الحلم راح..
و قلبي يشبع مالجراح..
و افرق زعلي عالبشر..
ضحك و كلام ف ليلة سهر..

و ابكي بس بدون دموع..
علي حلم ضاع مفيهوش رجوع..
و آجي اقول.. القي الكلام...
تاه و طعمه فحلقي دام..

وانام تاني و احلم اكتر..
فالحلم بلاقي نفسي بقدر..
اهزم زمان ملوش امان..
و الاقي نفسي فغير مكان...

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق