شعر عامي و شوية شخابيط
عادي تكون و سط الناس و لسه وحيد... و مش عادي تكون لوحدك و مش وحيد... عادي تعاتب ناس و ما يقدّروش... و مش عادي اني اعاتبك و متفهمنيش...
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق