الأحد، 3 مارس 2013

عادي

عادي تكون و سط الناس و لسه وحيد...
و مش عادي تكون لوحدك و مش وحيد...
عادي تعاتب ناس و ما يقدّروش...
و مش عادي اني اعاتبك و متفهمنيش...

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق