الجمعة، 1 مارس 2013

الدايره

حلمك دا ملكك؟...و لا انت اللي ملكه؟!...
سنين تحاول توصل ما طولته ...
و تعيش تعافر و تجري وراه...
تلف فدايره بلا منتهاه...

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق