اعزل لكن سلاحي هو صوتي..
و الهتاف يعلي و اعلي انا كمان فصوتي..
راية علم مرفوعه ترهب عسكري ببندقية..
ارمي طوبة يجري يرهب عيل صغير ملوهش ديه...
و اعلي صوتي بالهتاف.. تطلع رصاصه من اللي خاف..
بموتي فاكر ..اننا نضعف ولا نخاف...
اصل محدش فهمه... ان الموت منا يخاف
و ان كل مابيقتلوا .. صوتنا يعلي بالهتاف
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق