الجمعة، 15 مارس 2013

ليل الغياب

العمر يعدي زي الهوا بين السحاب..
والسما بتحلالها نجمه بتلالي فليلة شتاء..
و القمر يسهر يغني و ينور ليلة الفراق...
و  الشمس نورها طالع من بعد ليل الغياب...

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق