الخميس، 7 مارس 2013

يا رب 2

نور الصبح شقشق فتحت انا الشباك
يمكن حاجات تتغير لما افتح لها الابواب
سمعت صوت عصافير بتسبح التواب
دعيت ليك يا رب ..دا انا مليش سواك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق