السبت، 9 مارس 2013

اتنين

انا مش انا و عايش كأني اتنين..
واحد بيعرف يفرح و التاني دايما حزين..

واحد مش عارف يشوف الناس غير بوشيين..
و التاني اهبل عبيط يضحك عليه بكلمتين..

واحد خلاص شاف الدنيا علي حقيقتها..
و التاني عنده امل ووخداه الدنيا لعبتها..

و فكل امر الاقيهم ماشيين فاتجاهين..
و لا انا عارف هيودوني علي فين!!

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق