انا مش انا و عايش كأني اتنين..
واحد بيعرف يفرح و التاني دايما حزين..
واحد مش عارف يشوف الناس غير بوشيين..
و التاني اهبل عبيط يضحك عليه بكلمتين..
واحد خلاص شاف الدنيا علي حقيقتها..
و التاني عنده امل ووخداه الدنيا لعبتها..
و فكل امر الاقيهم ماشيين فاتجاهين..
و لا انا عارف هيودوني علي فين!!
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق