الجمعة، 1 مارس 2013

الدم

الدم فالشوارع نازل.. يسقي ارض بور..
و الشباب من بيتها طالعه ..عشان تقولك يلا غور..
و اللي مات حي ف قلوبنا ..و هنفضل دايما نثور..
طول ما دولة ظلم حاكمة ..لحد ما نوصل للقبور..

هناك تعليق واحد: