مش هنسلم ..مش هنبيع..
مش هنسيب الثورة تضيع..
ثورة مصر هنكملها..ولو موتنا كلب بديع..
مش هنبيع زي ماباعوا..
تجار دنيا و دين..
مش هنخون زي ما خانوا..
حتي لو حاربنا سنين..
مش راح نجري فحضن العسكر ..
مش راح نجري نبيع و نأجر..
مش راح ننسا شهدا صحابنا..
ولا راح ننسي دم و نار..
مش هنسيب من تاني حقوقنا..
اللي ما بينا دم و تار..
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق