الجمعة، 1 مارس 2013

غربه

تايه فوسط بحور.. معدش ليا دليل...
غربه و انا اختارتها ..مالقتش ليها بديل ...
فين الطريق دلوني .. ينوبكوا فيا ثواب...
عالبر دلوني.. و افتحوا الأبواب...

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق