شعر عامي و شوية شخابيط
يا رب..فكل شئ لوجودك دليل... نعمك كتير حوالينا والكل يسأل فين!؟... عبدك ملول للاسف يزهق فغمضة عين... وإن سأل غيرك مسأله يمشي فالدنيا ظليل...
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق