الجمعة، 1 مارس 2013

يا رب 1


يا رب..فكل شئ لوجودك دليل...
نعمك كتير حوالينا والكل يسأل فين!؟... عبدك ملول للاسف يزهق فغمضة عين...
وإن سأل غيرك مسأله يمشي فالدنيا ظليل...

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق