الجمعة، 1 مارس 2013

انا كويس

انا كويس..مفيش حاجه...
و مش زعلان..ولا حاجه...
انا كويس..و كله تمام...
بيع فقلبي..بس قولي بكام...

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق