الجمعة، 1 مارس 2013

خان..يخون..اخوان

اللي خان طعنك فحلمك واللي اصعب خونك..
اللي خان حسابه جاي والصبر هينوّلك..
اصبر علي كربك .. وانزل اهتف فالميدان..
تلقي الشمس نورها طالع والقصاص من الجبان ..

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق