شعر عامي و شوية شخابيط
الدم فالشوارع نازل.. يسقي ارض بور.. و الشباب من بيتها طالعه ..عشان تقولك يلا غور.. و اللي مات حي ف قلوبنا ..و هنفضل دايما نثور.. طول ما دولة ظلم حاكمة ..لحد ما نوصل للقبور..
:(
:(
ردحذف