العدل ف وطني مشوفناهوش..
حكامنا عاملين ما بيشوفوش..
سابوا اللي حقه مرجعلهوش..
غيرنا بس فالوشوش..
العدل ف وطني اصبح طرف..
بقينا عايشين ف القرف..
و فيه اللي من دمه صرف..
علي شعب بقي عنده خرف..
العدل ف وطني شئ محال..
لما بيلوموا اللي قال..
البلد خلاص حالها مال..
و يلجموه بميت لجام..
العدل ف وطني راح بلاش..
زي ضي فنور فلاش..
ضاع الحق خلاص مجاش..
لما خونوا اللي شاف..
ممتازة والله !
ردحذفتسلم ايدك استمرى يا ميناس وسيبيلى ع الدى ام ميلك
ردحذف